ALBANI

Som et led i vores ambition om at blive Danmarks første terroir-festival, er det naturligt igen i år at byde Albani velkommen som partner på Heartland Festival. Albani er inkarnationen af den fynske ølkultur og har siden grundlæggelsen i 1859 brygget øl af særlig høj kvalitet – vi er glade for, at have dem med på årets festival. Som noget nyt vil vi i år have Albanis økologiske øl i hanerne på Heartlands barer.

Læs mere: www.albani.dk

Partnerpic_albani (1).jpg

ASKO

ASKO er lidt af en verdensstjerne, når det kommer til at producere elegante og højfunktionelle hvidevarer, og derfor er vi meget begejstrede over at præsentere dem som partner på dette års Heartland.

I ASKO har vi fundet en samarbejdspartner, der deler vores høje ambitionsniveau på mad-området og vores fokus på kvalitet. ASKOs slogan ’Inspired by Scandinavia’ understreger det globale premium brands skandinaviske rødder, der også reflekteres i det elegante og strømlinede design. Og så har de ikke blot fokus på funktionalitet og holdbarhed – de er, ligesom Heartland, også optaget af bæredygtighed. Alle produkter fremstilles efter de højeste kvalitetsstandarder, og produkter udviklet til privat brug er udviklet på samme måde, som produkter til professionel brug. ASKO hjælper forbrugere verden over med madlavning, rengøring og pleje, samtidig med at de værner om miljøet.

På Heartland vil du opleve produkter fra ASKOs Craft-kollektion, der er kendetegnet ved den skandinaviske balance mellem funktionalitet og æstetik tilsat førsteklasses håndværk og naturlige materialer. Vi er ikke i tvivl om, at ASKOs elegante produkter vil tage sig blændende ud på Egeskov Slot, og vi glæder os til at servere al den gode mad, der bliver lavet i ASKO-regi, for vores gæster til sommer.

Læs mere: www.asko.dk

Partnerpic_Askov.jpg

BANG & OLUFSEN

Bang & Olufsen producerer ikke bare hovedtelefoner, og de designer ikke bare højtalere. Fokus er i lige så høj grad at skabe interessante projekter inden for musik, kunst, håndværk og design samt at bidrage til gode diskussioner og udveksling af holdninger. For Bang & Olufsen handler det om at søge oplevelser, der pirrer sanserne, at udfordre grænser og hive den gode lyd med ud, hvor livet leves. Det er et af visionerne bag Heartland Festival og vi er derfor stolte over, igen i år, at præsentere Bang & Olufsen som partnere på Heartland Festival.

Læs mere: www.bang-olufsen.com - www.beoplay.com

Partnerpic_b&oplay.jpg

COOP.DK MAD

Coop.dk MAD handler om meget mere end blot dagligvareindkøb, måltidskasser og en lettere hverdag. For Coop.dk MAD er det vigtigste, at have tid til at nyde god mad sammen med dem man holder af. Mere tid til alt det sjove. Mere tid til kvalitet. Mere tid til bedre mad. Derfor er vi glade for igen i år at kunne præsentere Coop.dk MAD sammen med Irma som FOOD-partner på årets Heartland Festival, hvor tiden netop bliver brugt på de gode ting i tilværelsen, god mad og på at udvide vores horisonter. Coop giver gæsterne smagfulde madoplevelser både på festivalen og i hjemmet. På Heartland vil du kunne møde dem på campingpladsen i et minisupermarked samt i Tasteland hvor de indbyder til workshops omkring mad og måltidskasseopskrifter.

Læs mere: www.mad.coop.dk

Partnerpic_Coopmad.jpg

H&M

I skovbrynet kan man i år gå på opdagelse i ’Conscious Escape’: et åndehul med plads til fordybelse og refleksion, hvor forskellige temaer inden for bæredygtighed, forbrug og mode bliver sat på agendaen. Til udviklingen af Conscious Escape har vi allieret os med en af verdens mest ambitiøse virksomheder, når det kommer til at lede modebranchen i en mere bæredygtig retning – H&M.

H&M har stærke visioner for, hvordan de ser fremtidens modebranche. Et af nøgleordene er cirkularitet, og som et skridt på vejen startede modevirksomheden det globale Garment Collecting Initiative i 2013, hvor de indsamler brugt tøj og tekstiler fra kunder verden over. Målet er, at intet tøj skal ende som affald, men i stedet bringes tilbage i tekstilkredsløbet og genbruges eller genanvendes. Indtil videre er der på verdensplan indsamlet mere end 60.000 ton tekstiler, hvilket svarer til omkring 300 millioner T-shirts.

I Conscious Escape bliver det blandt andet muligt at se en visualisering af, hvad der egentlig sker med det tøj, som bliver indleveret gennem Garment Collecting. Der vil også være mulighed for at se installationer med nye bæredygtige materialer, gå på opdagelse i ’Circularity Studio’ og dyrke sin kreative side. Desuden kan du høre uformelle talks, som blandt andet tager fat på både forbrugernes og virksomhedernes ansvar, når det kommer til at passe på jordens ressourcer.

www.hogm.dk

Partnerpic_-venner.jpg

OATLY

Den originale idé bag Oatly var at finde en måde at lave et næringsrigt drikkeprodukt til mennesker, der bare ikke kunne lide komælk eller ikke havde lyst til at drikke det af personlige årsager. I dag er tanken om at producere en drik direkte fra havre i stedet for først at fodre havren til en ko og lade koen behandle den i sin mælk ikke fjern, men tilbage da Oatly startede i 1990'erne, troede de fleste, at de var helt vanvittige. I dag er Oatly er en de vigtigste leverandører af kvalitetsprodukter baseret på havre, og deres produkter understøtter både menneskers og planetens behov - og så kan du ovenikøbet nyde det imens. 

Oatly leverer havreprodukter til Heartland Festival 2018.

Partnerpic_oatly.jpg

PRXJECTS BY MERCEDES-BENZ

Prxjects er et kulturlaboratorium skabt af Mercedes-Benz ud fra deres udviklingsfilosofi og deres kompromisløse tro på eksperimentets værdi i søgen efter det sublime og unikke.

Prxjects by Mercedes-Benz har således slået sit navn fast på den danske kulturscene inden for de seneste år, hvor de blandt andet har produceret musikvideoer og sat audiovisuelle koncerter op med artister som Coco O., August Rosenbaum, Soleima med flere.

Det er derfor med stor glæde, at vi igen kan byde Prxjects og Mecedes-Benz velkommen som samarbejdspartnere. I år om den helt nye intimscene Prxjects Stage.

Læs mere: www.prxjects.com

Partnerpic_mercedes.jpg